Never forgetting your first love.

Hej :) 

Börjar faktiskt bli lite forever alone här hemma, ingen är typ hemma längre .. 
Men idag var jag först ute i stallet och städade där, sen åkte jag hem och tog det lugnt. Och sen senare åkte jag tillbaka ner till stallet för att ta lite bilder på hästen :)
Efter det åkte jag hem och träffade sen Alexa och Mathilda, ni anar inte hur mycket jag saknar våra stundet ihop, skrattar så sjukt mycket åt allt :')
Aja, imorn åker mathilda på ssc .. ännu mer ensam blir man :) Saknar henne redan, men puss / Tilde

Kommentarer
Postat av: Alva

Sjukt fin!

2012-07-01 @ 01:53:01
URL: http://nattstad.se/retards
Postat av: Tilde

Du är sjukt fin Alva !

2012-07-01 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0