Kiss me

dagen igår va gryyym rakt igenom ! haha vi följde tildes karta från centralen till grönan men vi gick endå fel på nåt sett, såå då kom vi till vaxholma som ligger preciis mittemot grönan :')) aja vi tog båten över såå det gick ju bra ;* Men om vi bara hade tagit min väg så hade vi kommit rätt på en gång :* Vi hade det jäkligt kul där på grönan jaa, och jag klarade faktiskt extreme och insane (aa' skulle åkt tilt också men det va ingen som palla :') HAHA kaooos i kärlekstunneln jag skojar inte ! Ååh vi är härliga ibland :*
Sen tog vi oss hem med båt och sen tååg, och då direkt så skujtsade jag och mamma hem tilde, och sen åkte vi vidare till Vreta hos min farbror, där grilla vi och hade det lagom mysigt, men jag fick krampanfall i mina ben såå nej usch jag ville bara hem, va helt deckad  också :'(
Idag har jag sovit bort halva dan, men nu sitter jag framför tvn och myser för mig själv, puss :*
 
Har inga bilder från igår såå lägger upp en litet collage från Cøpenhagen ! :*
Bjuder på den ocksåå :*

Kommentarer
Postat av: Emelie Linn Johansson Bergman

var med i vår fototävling! kram :)<3

2012-08-20 @ 18:25:34
URL: http://linnemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0